ADMINISTRATIA SOCIALA COMUNITARA ORADEA

SERVICII, COMPARTIMENTE

BIROU COORDONARE CENTRE SOCIALE

SERVICIUL PROGRAME SOCIALE

CIET - Crese

PROIECTE SOCIALE

EVENIMENTE

Trimite unui prieten

ANGAJAREA IN CALITATE DE ASISTENT PERSONAL IN BAZA UNUI NOU CERTIFICAT (PRELUNGIRE)

Exportă PDF - ANGAJAREA IN CALITATE DE ASISTENT PERSONAL IN BAZA UNUI NOU CERTIFICAT (PRELUNGIRE) Tipărește pagina - ANGAJAREA IN CALITATE DE ASISTENT PERSONAL IN BAZA UNUI NOU CERTIFICAT (PRELUNGIRE) Trimite unui prieten - ANGAJAREA IN CALITATE DE ASISTENT PERSONAL IN BAZA UNUI NOU CERTIFICAT (PRELUNGIRE)

publicat de Cristian Morar in Joi , 23 Martie 2017, 14:37

+ - R

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ANGAJAREA ÎN CALITATE DE ASISTENT PERSONAL
pentru persoana cu handicap grav încadrată în baza unui nou certificat (prelungire)

 

  • Cerere privind angajarea;
  • Cartea de identitate a persoanei care solicită angajarea - copie;
  • Cazier judiciar;
  • Actele de identitate ale tuturor membrilor familiei, necesare întocmirii anchetei sociale în vederea angajării - copii;
  • Buletinul de identitate/cartea de identitate/certificatul de naştere al persoanei cu handicap grav, (în cazul copilului cu handicap grav care nu a împlinit vârsta de 14 ani) - copie;
  • Acordul emis de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului - Bihor, eliberat pe baza cererii adresată în scris, prin care beneficiarul optează pentru asistent personal. Lângă acord se va anexa o copie a cererii beneficiarului adresată D.G.A.S.P.C.;
  • Certificatul de încadrare într-un grad de handicap grav - cu asistent personal - copie;
  • Cupon de pensie al bolnavului, după caz - copie;

  • NOTA: Documentele solicitate în copii, vor fi prezentate și în original, în vederea verificării și certificării acestora cu conformitatea.



Înapoi la Resurse umane - salarizare

ADMINISTRATIA SOCIALA COMUNITARA ORADEA

SERVICII, COMPARTIMENTE

BIROU COORDONARE CENTRE SOCIALE

SERVICIUL PROGRAME SOCIALE

CIET - Crese

PROIECTE SOCIALE

EVENIMENTE