Trimite unui prieten

ACTE NECESARE PT. ACORDAREA INDEMNIZATIEI PT. CRESTEREA COPILULUI - in cazul in care solicitantul este Tatal - Salariat

Exportă PDF - ACTE NECESARE PT. ACORDAREA INDEMNIZATIEI PT. CRESTEREA COPILULUI - in cazul in care solicitantul este Tatal - Salariat Tipărește pagina - ACTE NECESARE PT. ACORDAREA INDEMNIZATIEI PT. CRESTEREA COPILULUI - in cazul in care solicitantul este Tatal - Salariat Trimite unui prieten - ACTE NECESARE PT. ACORDAREA INDEMNIZATIEI PT. CRESTEREA COPILULUI - in cazul in care solicitantul este Tatal - Salariat

publicat de in Marti , 12 Aprilie 2011, 11:16

+ - R

 ACTE NECESARE PT. ACORDAREA INDEMNIZATIEI PT. CRESTEREA COPILULUI - in cazul in care solicitantul este Tatal - Salariat:

 

        Dosarul va fi depus de catre una dintre persoanele indreptatite ( mama sau tatal), reprezentantul legal sau mandatarul, la sediul ASCO, cam. 29, in termen de 60 de zile lucratoare de la nasterea copilului ( in cazul in care mama a beneficiat de indemnizatia de maternitate, dosarul va fi depus in termen de 60 de zile lucratoare de la expirarea concediului medical ).

Dosarul cuprinde:

  • Cerere tip- formular ASCO ;
  • Adeverinta tip-completata de angajator ; 
  • Adeverinta eliberata de platitorul indemnizatiei de maternitate si/sau copia certificatului medical din care sa rezulte ultima zi de concediu medical - pt. mama ;
  • Actele de identitate ale parintilor - copie si original ;
  • Certificatul de nastere al copilului - copie si original ;
  • Livretul de familie - copie si original ; 
  • Certificat de persoana cu handicap al copilului, dupa caz ;
  • Adeverinta  cu stagiul de cotizare:eliberata de Casa Judeteana de Pensii Bihor - str. Dunarea ;
  • Copia cererii solicitantului inregistrata si aprobata de catre angajator, din care sa rezulte data solicitarii concediului de ingrijire a copilului ; 
  • Alte acte, dupa caz:

                             - Adeverinta eliberata de medicul specialist privind certificarea nasterii inainte de termen ;

                             - Hotarare judecatoreasca de incredintare in vederea adoptiei, de incuviintare a adoptiei, de plasament sau plasament in regim de urgenta ;

                             - Hotarare judecatoreasca de instituire a tutelei ;

                             - Sentinta de divort ;

                             - Pentru cetatenii straini, apatrizi - documente eliberate de autoritatile din tara de origine si confirmate de autoritatile romane ;

                             - Certificatul sau extrasul de nastere tradus in limba romana si legalizat( pentru cei nascuti in strainatate) iar in termen de 6 luni vor prezenta certificatul de nastere romanesc (copie si original) ;

                             - Copie acte privind rezidenta parintilor ;

                             - Anexa nr. 1 - solicitare suplimentara de informatii ;

  • Act aditional, decizia, dispozita  de suspendare a contractului de munca ; 
  • Celalalt parinte(sotie) va prezenta:

                             - Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca mama  nu a beneficiat de concediu pre si post natal si de concediu pentru cresterea copilului ;

                             - Daca celalalt parinte  este salariat: Adeverinta eliberata de angajator  din care sa rezulte ca nu este in  concediul  pentru cresterea copilului si daca a beneficiat sau nu de indemnizatiei de maternitate ;

  • Dosar cu sina ; 
  • Dovada de la banca  privind COD-ul IBAN pentru tata.


Înapoi la Formulare Online

Contact

Administraţia Socială Comunitară Oradea

Str. Primăriei Nr. 42
410209, Oradea

Tel. : 0259.44.16.77

Fax.: 0259.44.16.78
E-mail: asco@rdsor.ro

 

ASCO este membru:
Cities for children
Retea voluntariat